Kundservicedagarna
KONFERENS| Här är mötesplatsen för dig som arbetar med kundkontakter på energiföretag. Under två fullmatade dagar i Stockholm får du möjlighet att nätverka med likasinnade branschkollegor, inhämta ny kunskap och låta dig inspireras!
Kunderservicedagarna 14-15 november 2024
Tack för den här gången!
Under 1,5 dag träffades energibranschens kundserviceexperter i centrala Stockholm. Här pratade vi om vad som rör sig i branschen, vilka trender som påverkar kundservice och hur vi kan vässa oss ytterligare i företaget. Stort tack till alla er som gjorde dagarna lärorika och roliga!
Några som gjorde dagarna!
Program 2024
Några röster från förra årets konferens
”Programmet i stort var SUPER! Föreläsningarna överträffade verkligen mina förväntningar och var så inspirerande och ”i tiden”.
”Väldigt bra upplägg! Känner mig full av ny energi.”
”Hög nivå på föreläsarna och relevanta punkter!”
Konferensen för dig som jobbar i branschen och har kundkontakter.
Förkunskap
Inga förkunskaper krävs.
Metodik och pedagogik
Föreläsningar, Workshops och erfarenhetsutbyten med branschkollegor.
Prisinformation
8 950 kronor per person exklusive moms för medlemmar i Energiföretagen Sverige.
11 187 kronor per person exklusive moms för icke medlemmar.
Mål och syfte
På konferensen får du som arbetar med kundtjänst kunskap och inspiration om aktuella och intressanta ämnen som rör din roll.
Målgrupp
Alla som har kundkontakter på energiföretag, som kundtjänstmedarbetare och kundtjänstchefer.
Här hittar du Energiföretagen Sverige - Swedenergy – AB:s (nedan Energiföretagen) allmänna villkor och integritetspolicy. Integritetspolicyn beskriver behandling av personuppgifter. Energiföretagen förbehåller sig rätten att göra ändringar i dessa villkor.
Anmälan
Du är välkommen att anmäla dig via Energiföretagens hemsida. Din anmälan är personlig och bindande inom ramen för våra bokningsvillkor.
Bekräftelse/kallelse
Du får en bokningsbekräftelse efter att Energiföretagen mottagit din anmälan. En kallelse med information sänds ut via e-post en till två veckor innan start.
Pris
Samtliga priser är angivna exklusive moms. Energiföretagen förbehåller sig rätten att vid behov justera priserna.
I avgiften inkluderas deltagande, dokumentation i digital form och måltider inom ramen för konferensen (gäller ej digitala konferenser/webbinarium). Vissa avvikelser kan förekomma. Kostnad tillkommer för eventuell resa och logi.
Avbokning av konferens eller möte
• mer än 30 dagar före start debiteras ingen avgift.
• vid senare avbokning debiteras 100% avgift.
Har du via Energiföretagen erhållit en kod/länk/e-post där du bokar din logi, ansvarar du själv för eventuell avbokning av ditt hotellrum enligt de avbokningsvillkor som tillhandahålls av hotellet. Vi vill göra dig uppmärksam på att Energiföretagen ej står för eventuella avbokningsavgifter.
Sjukdom behöver styrkas med läkarintyg för att få avboka kostnadsfritt.
Avbokning kan endast ske via e-post till utbildning@energiforetagen.se.
Ombokning
Ombokning till annan person inom samma företag får ske fram till två veckor innan genomförande.
Kostpreferenser
Kostpreferenser ska alltid föranmälas. Konferensanläggningar har olika villkor gällande kostpreferenser men de flesta hänvisar till Livsmedelsverkets allergilista.
Om anläggningen tar ut en extra avgift för den mat du önskat, kommer detta att vidarefaktureras till dig. Avgift tas även ut om du inte föranmält dina kostpreferenser.
Betalningsvillkor
Betalning sker mot faktura med 30 dagar netto. Vid försenad betalning utgår en dröjsmålsränta (referensränta + 8%).
Fakturering
Avgiften faktureras efter genomfört möte eller konferens om inte annat avtalats.
Inställt möte eller konferens
Energiföretagen förbehåller sig rätten att ställa in eller senarelägga möten eller konferenser i de fall deltagarantalet är för lågt samt om en föreläsare akut insjuknar och inte kan ersättas.
Energiföretagen ansvarar inte för deltagares uppkomna kostnader som till exempel resor och logi vid inställande av möte eller konferens samt tillämpar i övrigt köplagen.
Force majeure
Om Energiföretagen förhindras att fullgöra sina åtaganden vad gäller möten och konferenser på grund av omständigheter som Energiföretagen inte kunnat råda över, såsom krig, naturkatastrof, myndighetsbeslut, ändrad författning, strejk, blockad, lockout eller annat som står utanför vår kontroll ska detta utgöra befrielse från skadeståndsskyldighet och andra eventuella påföljder.
Tekniska förutsättningar
Energiföretagen ansvarar inte för begränsningar i överföringshastighet vid deltagande på ett webbinarium eller en digital konferens som beror på deltagarens utrustning, programvara och/eller internetabonnemang.
Fotografering/filmning
I syfte att dokumentera och kommunicera mötet eller konferensen, förekommer det att vi fotograferar eller filmar eventet. Det innebär att deltagare kan förekomma på bilderna även om fokus är på arrangemanget i stort.
Nöjd kund-åtagande
Energiföretagens ambition är att du som deltagare ska vara nöjd med innehållet och genomförandet av det möte/konferens som du deltagit på. Skulle du vara missnöjd eller har klagomål uppmanar vi dig att omgående (senast 14 dagar efter genomförd aktivitet) kontakta oss på utbildning@energiforetagen.se så att vi kan hantera ärendet.
Personuppgifter
Personuppgiftsbehandling sker i enlighet med Dataskyddsförordningen (GDPR). För att kunna hantera din bokning kommer du att behöva ge Energiföretagen ditt samtycke till behandling av dina personuppgifter i enlighet med Energiföretagens integritetspolicy.
Kontakt
Om du önskar mer information eller har frågor, ta kontakt med ansvariga för respektive utbildning som du hittar på www.energiforetagen.se eller via utbildning@energiforetagen.se.
Kontakt
Sita Sörman
Projektkoordinator
Enhet: Kompetens & utveckling
Telefon: 08-677 26 82
E-post: sita.sorman@energiforetagen.se
Anna Linderoth
Projektledare
Enhet: Kompetens & utveckling
Telefon: 08-677 25 12
E-post: anna.linderoth@energiforetagen.se